Jeśli korzystasz z asystenta Google to przygotuj się na reklamy. 5 kwietnia zostały zaprezentowane pełniejsze wyniki wyszukiwania, które mogą zawierać reklamy.

Pełniejsze wyniki wyszukiwania

Firma Google zapowiedziała porcję nowości, jaka pojawi się w Asystencie Google. Nową funkcjonalnością będą pełniejsze, bogatsze wyniki wyszukiwań. Dostaliśmy jeszcze lepsze odpowiedzi od asystenta dodatkowo w lepszej otoczce graficznej. Aby wyniki były dokładniejsze, w niektórych przypadkach asystent może pokazać więcej linków, wliczając w to niestety reklamy.

Wyświetlane reklamy wyglądają jak te, z którymi mamy do czynienia w wyszukiwarce Google. Trzeba przyznać gigantowi z Mountain View, że reklamy są dobrze oznaczone, ale nasuwa się pytanie czy nie zajmują za dużo miejsca? Wygląda na to, że został użyty został ten sam system reklamowy, czyli Google Ads. Trzeba przyznać, że taki sposób dotarcia do osoby zainteresowanej daną usługą może być bardzo efektywny. Ponadto został dodany nowy interfejs wydarzeń. Dodatkowe funkcje to także kalkulator napiwków, metronom czy poziomica.

Asystent Google w Polsce

W Polskiej wersji asystenta nie udało mi się odtworzyć wszystkich nowych funkcjonalności, nawet używając języka angielskiego. Niektóre wyniki wyszukiwania wyświetliły mi się już w nowym stylu. Muszę przyznać, że jest to zdecydowanie czytelniejsze forma pokazania treści. Asystent u nas dopiero jest dopracowywany. Jak to zawsze bywa, nowości pewnie pojawią się za jakiś czas.

A czy ty korzystasz z Asystenta Google?

Źródło: Google, AndroidPolice

Komentarze