Citroën przedstawia kolejne wcielenie C4. Kompaktowy hatchback dostępny będzie w wersjach spalinowych oraz z napędem w pełni elektrycznym.
W 2018 roku Citroen zdecydował się zakończyć produkcję C4 stawiając na auta podwyższone. Tym sposobem klasyczny kompakt zastąpiony został C4 Cactusem. Pomimo modzie kompaktowe hatchbacki nadal odgrywają istotną rolę na rynku europejskim, odpowiadając za prawie 28% sprzedaży segmentu C w 2019 r. Citroen po dwóch latach przerwy wraca do C4 nadając mi jeszcze więcej stylu i nietuzinkowego charakteru.
Nowa generacja C4 niesie ze sobą szereg istotnych zmian. Francuski producent uwielbia zaskakiwać segment innowacjami. Najnowszy Citroën C4 otrzyma kod stylistyczny nawiązujący do… crossoverów, z licznymi akcentami które poznaliśmy wraz z modernizacją mniejszego brata C3.
Nowy C4 to nowoczesny i zaawansowany technologicznie samochód ze zwiększoną ofertą układów napędowych. Do wyboru będzie napęd 100% elektryczny, benzynowy lub diesel. Klienci otrzymują możliwość wybrania jednostki, która najlepiej odpowiada ich potrzebom.
Citroen podobnie jak inne francuscy producenci stawia na elektryczność
Nowy ë-C4 – 100% electric to piąty zelektryfikowany model francuskiego producenta, zbudowany w ramach strategii elektryfikacji Citroëna – po C5 Aircross SUV Hybrid, Ami, ë-Jumpy i ë-SpaceTourer. Technicznie auto najprawdopodobniej wykorzysta układ znany z Corsy-e czy e-208 – bateria o pojemności 50 kWh oraz silnik generujący 100 kW (136 KM) i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zasięg na poziomie 340 km.
Oprócz nowej stylistyki i elektryfikacji, nie zapomniano o komforcie na pokładzie. Nowe C4 wykorzysta wszystkie zalety programu Citroën Advanced Comfort, wzbogacone również przez zalety ë-Comfort wersji całkowicie elektrycznej. Komfortowo poczujemy się również we wnętrzu. Przytulna, nowoczesna i minimalistyczna stylizacja ma zapewnić dobre samopoczucie i wygodę. Głównymi składnikami francuskiego przepisu na komfortowe podróżowanie w nowym C4 będzie przestronna kabina wykończona jasnymi materiałami, fotele Advanced Comfort oraz zawieszenie z progresywnymi poduszkami hydraulicznymi.
Komentarze