Pierwszy raz w historii obecności w Polsce, Huawei rusza z ofertą leasingu produktów ze swojego portfolio dla klientów biznesowych. Jest to symboliczne otwarcie nowej strategii B2B, w ramach której klienci Huawei otrzymają dedykowaną im ofertę, między innymi oddzielny program serwisowy.
Oferta leasingowa obejmuje wszystkie produkty z portfolio – smartfony, ultrabooki i tablety, i jest już dostępna w firmowym sklepie Huawei w warszawskiej Arkadii. Wszystkie formalności związane z leasingiem załatwiane są na miejscu przed dedykowany zespół – klient biznesowy musi przejść weryfikację na podstawie numeru NIP oraz wybrać warunki leasingu. Po pozytywnej weryfikacji może otrzymać produkty od ręki.
– To nasza pierwsza oferta połączona z usługą finansowania. Myślę, że to naturalny etap rozwoju biznesu Huawei w Polsce. Jesteśmy już dojrzali na rynku konsumenckim, cieszymy się tam wysokim udziałem, w tym samym czasie rośnie nasz udział wśród klientów biznesowych, a oni mają inne potrzeby i oczekiwania. Chcemy dotrzeć do nich z atrakcyjną ofertą, odpowiedzieć na te potrzeby – mówi Witold Walczak, Dyrektor Departamentu Business Solutions Huawei CBG Polska.
Leasing to tylko jeden z elementów szerokiej oferty, która będzie opierać się na indywidualnym podejściu do klientów instytucjonalnych. Programy partnerskie, dedykowany firmom serwis i wsparcie techniczne, a także współpraca z powstającym właśnie w Polsce centrum R&D Huawei, które ma być zapleczem rozwoju rozwiązań B2B – to pomysł Huawei na zbudowanie pozycji w tym segmencie.
– Liczę na coraz bardziej intensywną współpracę z partnerami technologicznymi i biznesowymi, chcielibyśmy w oparciu o informacje zwrotne od nich rozszerzać ofertę i kanały sprzedaży – mówi Witold Walczak.
Huawei jest członkiem programu Android Enterprise Recomended oraz współpracuje bezpośrednio z kilkudziesięcioma dostawcami rozwiązań EMM (Enterprise Mobility Management), dzięki czemu zapewnia gwarancję poprawnego funkcjonowania urządzeń w ramach różnych systemów.
Komentarze