Lexus przez pierwsze pół roku 2019 sprzedał 3600 45 samochodów na całym świecie. Marka odnotowała 10 procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
Dane z 2019 roku wskazują na bardzo duże zainteresowanie klientów nowym luksusowym sezamem ES. Dużą sprzedażą cieszy się także nowy kompaktowy crossover UX.
Sprzedaż aut z samoładującym się układem hybrydowym wzrosła o 34 procent. W pierwszych sześciu miesiącach sprzedano 121 234 pojazdów, co stanowi aż 37% światowej sprzedaży. Lexus od lat wyróżnia się elektryfikacją segmentu Premium i wyprzedza pod tym względem konkurencję. Do tej pory marka sprzedała 1.5 mln samochodów z napędem hybrydowym.
Producenci są zachwyceni tym, że klienci na całym świecie wybierają ich samochody. Q tym roku do salonów trafią nowe modele RC F oraz RX. Marka cały czas wzbogaca swoje auta w nowinki technologiczne i innowacje, zachowując najwyższą dbałość o detale i wykończenie. Lexus,jako luksusowa marka dąży do tego, żeby dostarczać niesamowite doświadczenia, które przenośną oczekiwania klientów.
Dwa zupełnie nowe modele – kompaktowy crossover UX oraz luksusowy sedan ES przyczyniły się do wzrostu sprzedaży. Po pięciu miesiącach od premiery sprzedano 8532 egzemplarze modelu UX. Model ES osiągnął pułap sprzedaży 3012 sztuk, co oznacza przyrost o 387 %.
Dzięki 28 006 pojazdów z napędem hybrydowym sprzedaż w okresie styczeń-czerwiec wzrosła o 17%. Największy wzrost odnotowano na kilku czołowych rynkach: Włochy (+51%), Niemcy (+33%), Hiszpania (+19%), Polska (+13%), Francja (+12%), Wielka Brytania (+8%).
Lexus od lat jest pionierem w sprzedaży aut hybrydowych. Samoładujące się hybrydy stanowią aż 95% sprzedaży Lexsusa w Europie zachodniej i centralnej.
Źródło:https://www.lexusnews.eu/pl/
Komentarze