Xiaomi poza świetnymi telefonami w dobrych cenach, mocno rozwija się na inne gałęzie rynku technologii użytkowych. Jednym z większych sukcesów jest segment smartbandów.

Sukces godny pozazdroszczenia

Pod koniec maja, razem z premierą najnowszej generacji flagowej serii smartfonów, Mi 8, Xiaomi zaprezentowało nam następce kultowej na całym świecie opaski monitorującej dla sportowców – Xiaomi Mi Band 3.

Założyciel Xiaomi, Lei Jun, na swoim profilu Weibo pochwalił się, że do tej pory sprzedało się milion sztuk najnowszego Mi Banda. Zajęło to równo 17 dni. W związku z tą informacją pojawiła się też stosowna grafika.

W tym miejscu warto przypomnieć co nieco o specyfikacji urządzenia. Mi Band 3 to opaska wyposażona w ekran OLED o przekątnej 0,78 cala, wyświetlający treści w rozdzielczości 128 na 80 pikseli. Opaska jest wodoodporna do 50 metrów, a jej funkcjonalność nie odbiega od drugiej generacji, poza paroma usprawnieniami. Urządzenie dostępne jest w wersji z NFC (na Gearbest to obecnie około 72$) oraz bez (jakieś 34$).

 

Źródło: gizchina.com

Komentarze