Nowa klasa C przyłapana po raz pierwszy. Przed nami pierwsze szpiegowskie zdjęcia z drogowych testów kolejnej generacji Mercedesa C klasy. Debiut dopiero w 2021 roku. Aktualna, odświeżona wersja debiutowała podczas salonu samochodowego w Genewie na początku marca tego roku.
Nowa limuzyna Mercedesa klasy C oficjalnie pojawi się dopiero w 2021 roku. Zdjęcia szpiegowskie w pełni zakamuflowanego pojazdu dają nam pierwsze wskazówki na temat tego, co zobaczymy.
Nowa limuzyna Mercedesa klasy C oficjalnie pojawi się dopiero w 2021 roku.
Nowa klasa C przyłapana w dość mocnym kamuflażu, który pozwala wyciągać wnioski jedynie co do ogólnego kształtu nowego modelu. Zrobione zdjęcia sugerują subtelną ewolucję projektu z obecnej klasy C. Najnowszym trendem marki jest dążenie do czystszego kształtu całości. Możemy spodziewać się mniejszej liczby linii i przetłoczeń na linii bocznej samochodu.
Zarówno linia okien, jak i tylna klapa ustawione są w podobnej płaszczyźnie, aby zachować więzi rodzinne z wychodzącym modelem. Niższa, bardziej uwydatniona atrapa będzie znajdować się między lampami, które prawdopodobnie otrzymają pełną technologię LED. Pozwoli to przybrać cieńszy kształt niż w przypadku reflektorów istniejącego W205.
Nowa klasa C skorzysta z zaktualizowanej wersji modularnego systemu architektury MRA.
Nowa klasa C skorzysta z zaktualizowanej wersji modularnego systemu architektury MRA (Rearular Drive Drive Architecture) obecnego modelu. Producent zapowiada również odmianę łagodnej hybrydy, aby wspomóc cztero- i sześciocylindrowe jednostki benzynowe i wysokoprężne oraz odmianę opcji plug-in. W pełni elektryczny sedan nie będzie należał do klasy C, ale jako odrębny samodzielny model.
W pełni elektryczny sedan jako odrębny samodzielny model
Podczas gdy na zewnątrz auto w dużej mierze przypominać będzie swojego poprzednika, kabina zostanie całkowicie przeprojektowana. Nowy design koncentrował się będzie wokół nowego systemu infotainment. Podobnie jak w najnowszej klasie A i GLE klasa C będzie wyposażona w najnowocześniejszy dwumonitorowy system multimedialno-rozrywkowy MBUX. Zapewni to funkcje takie jak: konfigurowalne cyfrowe pokrętła, sterowanie głosem za pośrednictwem znanego już interfejsu „Hej Mercedes” i rozszerzone wskazówki nawigacyjne.
Źródło: autoexpress
Zobacz również:
Komentarze