Reklamy promujące model Kia e-Niro pojawią się już w mediach oraz prasie. Ambasadorem tego elektrycznego samochodu zgodził się zostać sam Robert De Niro.
Z informacji jakie przekazał Artur Martins, wiceprezes ds. marketingu w Kia Motors Europe:
„Reklamy są inspirowane wyjątkowym poczuciem humoru Roberta De Niro i jego zamiłowaniem do rozrywki. Aktor edukuje w nich kierowców na temat e-Niro. Samochodu, który przełamuje wiele przeszkód związanych z posiadaniem aut elektrycznych”.
Przypomnijmy kilka ważnych informacji na temat Kijanki. Zasięg e-Niro zasilanego akumulatorem litowo-jonowy o pojemności 64 kWh wynosi w cyklu mieszanym około 485 km. Według tej samej normy e-Niro w cyklu miejskim przejedzie do 615 km, to więcej niż typowy samochód benzynowy.
Po podłączeniu e-Niro do szybkiej ładowarki o mocy 100 kW potrzebne jej tylko 54 minut, aby akumulator o pojemności 64 kWh naładować w 80%. Wersja ze standardowym akumulatorem o pojemności wynoszącej 39,2 kWh również została poddana homologacji. Zasięg auta z mniejszym akumulatorem po pełnym naładowaniu pozwoli nam pokonać dystans 312 km.
Sprzedaż e-Niro zacznie się na przełomie roku.
Komentarze