Dokładnie rok temu Tata Motors pokazała nowe koncepcyjne modele H5X i 45X, zbudowane na platformie OMEGA-Arc (uproszczona platforma Land Rovera) oraz ALFA-Arc (autorska).

W tym samym roku Tata Motors zaprezentowało  nowy rodzaj projektowania samochodów oparty na systemie Impact 2.0. Dzisiaj H5X stał się seryjnym crossoverem Tata Harrier w wersjach pięcio- i siedmioosobowych, a model 45X został przekształcony w hatchbacka Tata Altroz. To jednak nie wszystko. Na scenie pojawił się prototyp H2X, który ma stać się subkompaktem premium.

Ekspansja

Marka planuje podbić Europę flagowym SUV-em Tata Harrier. Standardowy pięciomiejscowy Harrier dla Europejczyków będzie oznaczony jako Buzzard Sport, a wersja siedmioosobowa będzie nazwana po prostu Buzzard. Firma pojawiła się w Genewie już 21 razy, nie tracąc ani jednego pokazu! Tradycję w 1998 r. rozpoczął założyciel Ratan Tata, który mimo sędziwego wieku 81 lat wciąż uczestniczy w prezentacjach. Nie ma wątpliwości, że Buzzard pojawi się w salonach europejskich dealerów w 2020 roku. Zanim to jednak nastąpi, Tata Motors wkroczy w kolejny etap rozwoju.
źródło: drive2.ru

Komentarze