Legendarny pick-up Toyoty doczekał się specjalnej, jubileuszowej, wersji o nazwie Invicible 50 Chrome Edition. Jest to samochód, który ma uczcić 50-lecie tego modelu na rynku. Przypomnę, że Toyota Hilux zadebiutowała na rynku 21 marca 1968 roku. Od tamtej pory sprzedało się go 18 milionów sztuk, co czyni z tego auta najpopularniejszego pick-upa na globie. Niewątpliwie jest to wielki sukces tego producenta. Nie ma jednak powodów do zdziwienia, gdyż Hilux zapisał się w głowach użytkowników jako synonim funkcjonalności i niezawodności.
Toyota Hilux – dostępność
Aktualnie Hilux jest produkowany w 6 krajach, a dostępny jest na aż 180 różnych rynkach. Model ten niejednokrotnie udowodnił swoją jakość w różnych zakątkach świata. Chociażby na planie znanego programu Top Gear, gdzie trójka popularnych prezenterów urządziła wyprawę po zboczu aktywnego wulkanu, na biegun północny, czy próbowali zniszczyć na szereg różnych sposobów omawiane auto (oczywiście bez skutku). Co więcej Toyotę Hilux można było obserwować na Rajdzie Dakar z Adamem Małyszem za kierownicą.
Toyota Hilux – odbiorcy
Toyota Hilux jest kierowana do bardzo szerokiego grona odbiorców. Można do niego zaliczyć przedsiębiorców, którzy będą w pełni wykorzystywali przestrzeń ładunkową, a możliwość rejestracji auta jako ciężarowy pozwoli na wliczenie kosztów eksploatacji w koszty prowadzenia działalności. Co więcej, z takiego auta chętnie korzystają budowlańcy, ze względu na wygodę podróżowania i napęd pozwalający dojechać na teren prowadzonych prac. Jest to też doskonałe auto dla osób lubiących aktywnie spędzać wolny czas.
Toyota Hilux Invicible 50 Chrome Edition – wyposażenie
Edycja specjalna Toyoty Hilux doposażona jest w chromowane orurowania kapotażowe, które okalają przestrzeń ładunkową. Zauważymy też chromowane osłony progów i tylnego zderzaka. Całości dopełniają 18-calowe, polerowane, aluminiowe koła. Nie mogło zabraknąć oznakowania właściwego dla tej specjalnej wersji. Napis „Invincible 50” wylądował zatem na przednich drzwiach.
Toyota Hilux Invicible 50 Chrome Edition – jednostka napędowa
Jednostka napędowa nie została zmieniona na coś co może powodować przyspieszone bicie serca. Pod maską znajdziemy dobrze znanego diesla 2.4 D-4D, który generuje moc 140 KM przy 3400 obr/min i 400 Nm momentu obrotowego. Producent mówi o zużyciu paliwa na poziomie 6,8 l/100 km.
Źródło: Toyota
Komentarze