W sytuacji ogólnoświatowej pandemii BMW wychodzi naprzeciw obawom oraz oczekiwaniom, proponując nowy rodzaj usługi.

Alarmujące informacje płynące z całego świata sprawiają, że producent z Bawarii w trosce o zdrowie swoich klientów wprowadza nową usługę Bezpieczny Serwis BMW. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa jest możliwe głównie poprzez zminimalizowanie kontaktów międzyludzkich. Usługa Bezpieczny Serwis pozwala dokonać diagnostyki samochodu oraz zlecić wymianę zużytych części przy zachowaniu najwyższych środków ostrożności.

Jak to wygląda w praktyce?

Bezpieczny Serwis BMW działa w bardzo prosty sposób. Kierowca, po wcześniejszej rejestracji telefonicznej przyjeżdża do serwisu partnerskiego BMW. Nie wchodząc do budynku, wrzuca do umieszczonej przy wejściu skrzynki wypełniony druk serwisowy wraz z kluczykami od swojego pojazdu.

Przygotowany zestaw odbiera doradca, który dokładnie dezynfekuje skrzynkę, tak aby zadbać o bezpieczeństwo kolejnej korzystającej z niej osoby. Klient, który pozostawia swoje auto w serwisie, otrzymuje następnie video prezentujące stan techniczny pojazdu oraz sam decyduje, które elementy chce wymienić i może z dowolnego miejsca zatwierdzić naprawy. Płatności za serwis dokonuje się online.

Przed wydaniem auta pracownicy serwisu dokonują jego dokładnej dezynfekcji. Gdy usługa jest wykonana, kontaktują się z Klientem, by uzgodnić dogodny dla niego termin odbioru auta. Czynność ta także odbywa się bez kontaktu między serwisantem a Klientem – samochód czeka z kluczykami przygotowanymi w kopercie.

Proste prawda?

Komentarze