Citroën prezentuje odświeżoną wersję swojego bestsellerowego modelu C3. Od debiutu rynkowego w 2016 roku trzecia generacja tego modelu okazała się prawdziwym sukcesem i sprzedała się już w ilości ponad 750 000 egzemplarzy.

Francuzi od zawsze lubowali się w tworzeniu doskonałych miejskich pojazdów. AX, Saxo, C3 nie wspominając o krajowej konkurencji -Clio czy 205/206- to od lat liderzy sprzedaży w segmencie B. Najnowsze wcielenie Citroëna C3 kontynuuje tradycję osiągając świetne wyniki sprzedaży. Po niemal 4 latach od debiutu C3 doczekała się faceliftingu.

Co się zmieniło?

Samochód zyskał nową stylistykę frontu, która będzie sukcesywnie wprowadzona również w innych modelach marki, oraz nowe reflektory LED. Tradycyjnie C3 oferuje ogrom możliwości personalizacji z 97 kombinacjami lakierów nadwozia, 3 naklejkami na dach, 2 nowymi wzorami obręczy kół oraz 4 wersjami (w tym jedną nową) wykończenia wnętrza. C3 otrzymała nową wersje paneli Airbump®, które stanowią znak rozpoznawczy marki oraz siedzenia Advanced Comfort, w które po raz pierwszy wyposażono samochód z tego segmentu. To dobrze ponieważ poprzednio oferowane fotele pozostawiały niedosyt w kontekście długich podróży.

Kierowca otrzyma również szereg elektronicznych systemów wsparcia – auto zapewni 12 nowoczesnych technologii wspomagającym kierowcę i ułatwiającym codzienne użytkowanie samochodu. Z nowości znajdziemy tu wspomaganie parkowania przodem czy liczne usługi mobilne: Connect Assist (wzywanie pomocy / SOS), Connect NAVi z ekranem dotykowym 7″ i Connect Play, dzięki któremu można sklonować ekran smartfonu na ekran samochodu. Wszystko dla ułatwienia codziennego życia zgodnie z aktualnymi trendami.

Charyzmatyczny, o sympatycznym wyglądzie model C3 jest niewątpliwie bestsellerem marki, który od momentu swego debiutu rynkowego (2002) sprzedał się w 4,5 milionach egzemplarzy. Na koniec grudnia 2019 roku znalazł się w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się w Europie modeli klasy B i był trzecim najlepiej sprzedającym się modelem we Francji. To właśnie ten model dał nowy impuls do rozwoju marki w 2016 roku i zdobył serca ponad 750 000 klientów na całym świecie. Koncepcja „Inspired by You” okazała się sukcesem a sam producent chce ją kontynuować, szczególnie wśród młodych ludzi mieszkających w miastach lub w ich pobliżu.

Nowa odsłona modelu potwierdza strategię Citroëna, który chce iść własną drogą i nie być marką jak wszystkie. Nowy Citroën C3 to samochód o niepowtarzalnym charakterze, największych możliwościach personalizacji i najwyższym komforcie na rynku. Modernizacja przynosi nowe technologie, możliwości personalizacji a przede wszystkim nowe fotele. Jest to niewątpliwie jedna z ciekawszych propozycji w segmencie B.

Nowy Citroën C3 pojawi się w salonach sprzedaży w połowie czerwca 2020 rok.

Źródło : Citroen media

Komentarze