Orlen chwali się swoim nowym „dzieckiem”. Czym więc jest tak bardzo promowany produkt? Najnowocześniejsza stacja w Europie, takim komunikatem zostaliśmy zaskoczeni w informacji prasowej!

Na czym ma polegać ta innowacyjność? Według PKN Orlen oddają Oni do dyspozycji pierwszą stację benzynową w usłudze „drive through”, która tworzy nowy produkt ORLEN Drive. Trzeba powiedzieć, że jest to na razie pilotażowy program, w którym możemy zatankować, zapłacić za produkty gastronomiczne bez wychodzenia z auta. Na ten moment lider sprzedaży paliw w Polsce dysponuje jednym takim obiektem w Miejscu Obsługi Podróżnych w Michałowicach, na trasie Łódź – Wrocław, przy drodze krajowej S8.

Uruchomienie takiego produktu zostało poprzedzone dogłębnym zbadaniem rynku wśród tankujących swoje pojazdy. Za interpretację badań odpowiedzialna była firma Kantar TNS. Wyniki zaskoczyły samych zainteresowanych, gdyż 100% ankietowanych znało pojęcie usługi „drive through”. 8 na 10 kierowców zaopiniowało, iż to właśnie usługa drive bardziej pasuje do stacji Orlen niż do konkurencji na rynku. Natomiast 85% badanych zadeklarowało skorzystanie z tego rozwiązania, gdyby pojawiło się w ofercie stacji paliw.

Obserwujemy rynkowe trendy, analizujemy możliwości i zamierzamy je z sukcesem wdrażać na naszych stacjach. Oddanie do dyspozycji klientów pierwszej w Europie stacji typu drive through to przykład otwartego podejścia ORLEN-u do biznesu detalicznego. Jestem przekonana, że wdrażane przez nas rozwiązania spotkają się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów – mówi Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.

Samą stację na MOP-ie w Michałowicach wyposażono w dwa stanowiska do obsługi ORLEN Drive, przy czym jedna nitka będzie służyła wyłącznie do obsługi klientów chcących zakupić produkt gastronomiczny. Dodatkowo klienci będą mogli skorzystać z kiosku samoobsługowego wewnątrz stacji. Docelowo skróci to czas obsługi i zwiększy komfort zakupów. Samoobsługowe ekrany będzie wspierał kolejkowy system numerowania.

Warto nadmienić, że Orlen wyrasta na lidera innowacyjności na polskim rynku, poprzednio informowaliśmy o sporym przetargu na 150 punktów ładowania, które zostaną umiejscowione na stacjach benzynowych.

Co Państwo sądzą o takiej innowacji? Czy jest to trend rynkowy, na który musimy się przygotować na każdej stacji? Czy niepotrzebny „bajer”? Zapraszamy do komentowania.

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze