Dziś w Londynie odbywa się oficjalna premiera Honor 10, flagowca Honor na rok 2018. Hasło „Beauty in AI” będzie przyświecać całej koncepcji rozwoju smartfonów marki Honor opartej na dwóch przełomowych technologiach, które nadadzą kierunek rozwoju całej branży.

Pierwszą z nich jest zaawansowana technologia sztucznej inteligencji AI 2.0 wykorzystywana głównie w oprogramowaniu podwójnego aparatu urządzenia, natomiast drugą stanowi CMF[1], koncepcja designu, zgodnie, z którą telefon otrzymał składające się z 15 warstw nanooptycznych powłok szklane plecy 3D z oszałamiającym efektem zorzy polarnej. Honor 10 będzie dostępny w wybranych krajach, m.in. w Niemczech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Wkrótce pojawi się także na innych rynkach. W Polsce będzie można go kupić już od 15 maja w cenie 1999 zł (64 GB) i 2199 zł (128 GB).

George Zhao, prezes marki Honor, zauważył, że do 2016 roku większość telefonów była dostępna w zaledwie trzech kolorach: czarnym, białym i złotym. W 2016 r. Honor przedstawił światu model w niebieskim kolorze Phantom Blue, a w 2017 r. w palecie barw Honor zagościła szarość Phantom Grey. W roku 2018 Honor daje nam olśniewającą Aurorę, która stanowi prawdziwy przełom w projektowaniu smartfonów.

„Jesteśmy przekonani, że recepta na sukces jest całkiem prosta – wystarczy dać konsumentowi naprawdę dobry produkt! I właśnie do tego dążymy w Honor każdego dnia. Nie poprzestajemy jednak wyłącznie na tworzeniu dobrego produktu. Chcemy mieć swój wkład w kreowanie nowego stylu życia młodych ludzi na całym świecie. Słuchamy ich opinii, chwytamy ich pomysły i kibicujemy im. Czerpiemy z nich inspirację” – powiedział George Zhao, prezes marki Honor.

Dzięki innowacyjnym urządzeniom i precyzyjnej strategii, chiński e-brand pozostaje liderem na rodzimym rynku i intensywnie rozwija się na rynkach zagranicznych, osiągając na nich wzrost na poziomie 100 proc. od powstania marki. W Wielkiej Brytanii, Honor View10 otrzymał 5 gwiazdek w recenzjach w czasopismach Stuff, The Guardian, T3 i na witrynie Recombu. Wzrostu o 200 proc. udziału Honor na brytyjskim rynku należy upatrywać w połączeniu wielokrotnie nagradzanych produktów z intensywną współpracą partnerską marki z tamtejszymi operatorami komórkowymi i sprzedawcami smartfonów. W Rosji, już od 11 miesięcy z rzędu marka Honor jest na trzecim miejscu, zaraz po Samsungu i Apple, pod względem liczby sprzedawanych urządzeń. W Indiach natomiast Honor pozostaje najszybciej rozwijającą się marką smartfonów i znajduje się w pierwszej piątce ich producentów.

źródło: informacja prasowa