Ten projekt to innowacja w 120-letniej historii marki. Producent z Mladej Boleslav otworzył pierwszy ekskluzywny salon sprzedaży samochodów Škoda.

Štore by Auto Wimar

Ekskluzywny salon zawitał do Warszawy w dzielnicy Praga-Południe. Przede wszystkim nie ma on nic wspólnego z dotychczas znanymi salonami marki. Co więcej, „to pierwsze takie przedsięwzięcie marki Škoda w Europie, na świecie. Także mamy tutaj do czynienia z przełomowym momentem w historii marki”, jak mówi Tomasz Porawski, dyrektor Škody w Polsce.

Nowoczesne wnętrze

Szklane drzwi skrywają nowoczesne wnętrze, które zostało zaprojektowane tak, aby klient poczuł się jak w klubie dla VIP-ów. Atmosfera, jaka panuje w środku, zupełnie odbiega od tego, co znamy z tradycyjnych salonów samochodowych. Te są chłodne i bardzo powtarzalne. Marka grupy Volkswagen wnosi powiew świeżości i luksusu, które otaczają klienta wewnątrz Štore’u by Auto Wimar. By poznać szczegóły modeli z oferty czeskiej marki wystarczy zasiąść na wygodnym fotelu. Dalej pozostaje zamówienie ulubionej kawy. Wracając do tematu zakupu nowego samochodu, szczegóły na jego temat można poznać przy wykorzystaniu interaktywnego ekranu dotykowego.


W przestrzeni nowo otwartego showroomu klienci będą mogli korzystać nie tylko z iPadów, ale także z interaktywnego stołu i ekranu dotykowego oraz ściany video składającej się z czterech 55-calowych telewizorów. Na wszystkich urządzeniach zainstalowano specjalną aplikację, która przez cały proces zakupowy towarzyszy zarówno kupującemu, jak i sprzedawcy.

Škoda

Nawiasem mówiąc, za wystrojem i rozplanowaniem wnętrza stoją polscy projektanci. Przy tworzeniu projektu współpracowali oni z centralą Škody. Na dodatek niewykluczone, że warszawski projekt zostanie przeniesiony do innych tego typu salonów na całym świecie.

Nowoczesne rozwiązania

Dla klientów dostępne są dwie sale, w których można skorzystać z pomocy doradcy. Jego zadaniem będzie skonfigurowanie wybranego modelu Škody, uwzględniając szeroką gamę opcji i dodatków. Konfigurowanie wymarzonego samochodu ułatwią pomoce wizualne. Wystarczy jedno kliknięcie, by zmienić kolor nadwozia, wygląd wnętrza czy wzór felg. A wszystko to jest wyświetlane na ekranie o wysokiej rozdzielczości.

Zorientowanie na przyszłość

Marka ma chrapkę na to, żeby zakończyć bieżący rok jako lider polskiego rynku motoryzacyjnego. Ponadto poprzez otwarcie nowego ekskluzywnego salonu czeski producent chce trafić do jeszcze szerszego grona odbiorców.


Od lat obserwujemy zmieniający się rynek i jako jego lider czujemy obowiązek nieustannego rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań w wielu obszarach. Zauważając nowe modele sprzedażowe, uczymy się nowych procesów i wdrażamy je w życie. Wszystko po to, aby jak najlepiej zaspokajać rosnące wymagania naszych klientów. Štore by Auto Wimar jest odpowiedzią na zwiększającą się prędkość życia oraz chęć zaoszczędzenia jak najwięcej czasu przez klientów, szczególnie tych w metropoliach i dużych miastach. Jesteśmy przekonani, że podjęte przez nas działania nie tylko zwiększą efektywność procesu zakupowego, ale pozwolą nam jeszcze bardziej zbliżyć się do klientów i odpowiadać na ich rosnące potrzeby. Cieszę się, że w tym wyjątkowym projekcie towarzyszyć będzie nam jeden z wiodących dilerów Škody, firma Auto Wimar.


Tomasz Porawski, dyrektor marki w Polsce

Oczywiście ekrany i wirtualne konfiguracje to nie wszystko. W Štorze by Auto Wimar dostępne są do obejrzenia prawdziwe samochody. Salon posiada również auta testowe przygotowane do jazd próbnych. Scala, nowy model marki powinna zagościć w progach Štore’u na wiosnę 2019 roku. Jeśli chcecie odwiedzić nowy salon, możecie go znaleźć przy ulicy Grochowskiej w Warszawie. Jest on otwarty w każdy dzień tygodnia w godzinach jak poniżej:

fot. Škoda

fot. Škoda

Źródło: dziennik.pl

Komentarze