Citroën chwali się liczbami! Jest czym, ponieważ w zaledwie 30 miesięcy od rynkowego debiutu C-trójki sprzedano już ponad 600 000 egzemplarzy tego modelu. Trzecia generacja Citroëna C3 plasuje się na 3. miejscu w rankingu sprzedaży nowych aut we Francji i 4. miejscu aut segmentu B w Europie!

Trzecią generację Citroëna C3 poznaliśmy w listopadzie 2016 roku. Niespełna trzy lata pozwoliły osiągnąć wynik sprzedaży na poziomie ponad 600 000 samochodów. Niewątpliwie jednak C-trójka nie zwalnia tempa. Ponad 110 000 zamówień złożonych od początku roku dowodzi, że sprzedaż dalej rośnie.

W efekcie kompaktowy Citroën C3 zajmuje 3. miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się aut we Francji i to we wszystkich segmentach! W Europejskim rankingu segmentu B, auto plasuje się na 4. miejscu.

C3 jako bestseller marki wnosi najistotniejszy wkład do ofensywy handlowej Citroëna. Francuzki producent odnotował właśnie najwyższy wzrost w grupie TOP 12 marek samochodowych w Europie.

Atrakcyjność Citroëna C3 wyraża się poprzez różnorodność wersji i możliwość indywidualnej personalizacji, co niewątpliwie uwidaczniają dane sprzedażowe:

  • 55% zamówień dotyczy wersji z bogatym wyposażeniem (wersja Shine)
  • 75% sprzedaży uwzględnia opcję bi-ton
  • 70% sprzedaży uwzględnia Airbump®
  • 68% sprzedaży z opcją z kolorowym wnętrzem*.

*Dane na podstawie rynku polskiego

Źródło: materiały prasowe Citroën

Komentarze