Volvo wprowadza dziś na rynek M, czyli nową markę. Ma ona na celu rozszerzenie globalnej działalności w zakresie dostępu do samochodów i usług dzięki intuicyjnej aplikacji.

Szwedzki producent idzie z duchem czasu. Do swojej oferty wprowadza nową markę M, która będzie odpowiedzialna za car-sharing. Stał się on ostatnimi czasy bardzo popularny i jest genialnym rozwiązaniem jeżeli chodzi o poruszanie się po mieście.

Jednak Volvo idzie jeszcze dalej. Ich usługa nie będzie opierała się jedynie na udostępnianiu aut dla swoich użytkowników. Klient tej usługi będzie mógł wypożyczyć samochód, ale również dostosować go do swoich potrzeb. Firma M opracowuje specjalną technologię nauki, która będzie pytać klienta o konkretne preferencje, zamiast tylko informować, gdzie może odebrać samochód.

Jak powiedział dyrektor generalny Volvo, Sztokholm będzie służyć jako baza rozwojowa usługi M. Już na dzień dzisiejszy prowadzone są szeroko zakrojone testy, a szersze testy beta odbędą się jesienią bieżącego roku.

Car-sharing od Volvo zadebiutuję w 2019 roku w Szwecji i USA.

 

Źródło: informacja prasowa

Komentarze