We wrześniu 2017 roku Mecedes-AMG zaktualizował Klasę S z nadwoziami Coupé i Cabriolet. Modernizacja wprowadziła zmiany w nowych rozwiązaniach technicznych oraz wizualnych. W przednim pasie dominuje teraz osłona chłodnicy Panamericana, zapewniająca jeszcze bardziej niezależny wygląd. Warianty S63 4MATIC+ Coupé i Cabriolet otrzymały nowy 4-litrowy silnik AMG V8 biturbo z turbosprężarkami twin scroll i systemem dezaktywacji cylindrów (Coupé), który zastępuje montowaną wcześniej jednostkę 5.5 V8 biturbo. Pomimo mniejszej pojemności nowy motor generuje moc 450 kW (612 KM), o 20 kW (27 KM) wyższą od poprzednika. Listę nowości uzupełnia przekładnia AMG SPEEDSHIFT MCT 9G oraz w pełni aktywny napęd na obie osie AMG Performance 4MATIC+.
Ale czy rzeczywiście zmiany wprowadzone są na plus?
Komentarze