Wśród wielu ciekawych samochodów zaprezentowanych w Genewie znalazły się też pojazdy typu kombi. Nie ważne jak je nazwiemy: avant, variant czy touring. Ważne jest to, że one wcale nie muszą być nudne!

Oto lista kombiaków, które nie tylko nie wieją nudą. Co więcej, mogą się podobać i po odwiezieniu dzieciaków do szkoły można nimi poszaleć w drodze do pracy.

Techart Grand GT Supreme

Oto model stworzony przez Techart, a oparty na Panamerze Turbo E-Hybrid Sport Turismo. Po pierwsze, zmieniono wygląd i teraz auto wygląda jeszcze bardziej drapieżnie. Po drugie, pod maską znajdziemy silnik o mocy 770 KM. Takie kombi zdecydowanie nie może być nudne!

Techart Grand GT Supreme (fot. GIMS)
Techart Grand GT Supreme (fot. GIMS)
Techart Grand GT Supreme (fot. GIMS)
Techart Grand GT Supreme (fot. GIMS)
Techart Grand GT Supreme (fot. GIMS)
Techart Grand GT Supreme (fot. GIMS)
Techart Grand GT Supreme (fot. GIMS)
Techart Grand GT Supreme (fot. GIMS)
Techart Grand GT Supreme (fot. GIMS)
Techart Grand GT Supreme (fot. GIMS)

ABT Audi RS4+

To najnowsze dzieło nadwornego tunera Audi. Audi RS4+ od ABT to limitowana seria 50 egzemplarzy. Wściekle zielony kolor i masywne felgi to nie wszystko. Uśmiech na twarzy wszystkich pasażerów oraz szybsze merdanie ogona Waszego psiaka wywoła silnik o mocy 510 KM.

ABT Audi RS4+ (fot. ABT)
ABT Audi RS4+ (fot. ABT)
ABT Audi RS4+ (fot. ABT)
ABT Audi RS4+ (fot. ABT)
ABT Audi RS4+ (fot. ABT)
ABT Audi RS4+ (fot. ABT)
ABT Audi RS4+ (fot. ABT)
ABT Audi RS4+ (fot. ABT)
ABT Audi RS4+ (fot. ABT)
ABT Audi RS4+ (fot. ABT)

Alpina B5 Bi-Turbo Touring

Alpina specjalizuje się w produkcji niezwykle wydajnych i nieprzyzwoicie komfortowych wersji poszczególnych modeli BMW. B5 Bi-Turbo opiera się na modelu 5. Napędza ją silnik V8 o pojemności 4,4 litra przeniesiony z BMW 750i, a to oznacza 600 KM mocy i prędkość maksymalną 321 km/h. B5 nie jest zabawką na tor wyścigowy. Ma on zapewnić swoim pasażerom komfortowe warunki w codziennej eksploatacji. Design nadwozia choć stonowany podpowiada, że nie mamy do czynienia ze zwykłą piątką w dieslu.

Alpina B5 Bi-Turbo Touring (fot. car.info)
Alpina B5 Bi-Turbo Touring (fot. car.info)
Alpina B5 Bi-Turbo Touring (fot. car.info)
Alpina B5 Bi-Turbo Touring (fot. car.info)
Alpina B5 Bi-Turbo Touring (fot. car.info)
Alpina B5 Bi-Turbo Touring (fot. car.info)

Tesla Model S Shooting Brake

Kolejny kombiak takze występuje w kolorze zielonym. Londyńskie atelier Niels Van Roij prezentuje nam swoje małe dzieło sztuki. Ten samochód oparty na Tesli Modelu S wygląda bardzo dobrze. Wóz miał być wyprodukowany jako pojedynczy egzemplarz. Jednak na chwilę obecną zebrano 20 zamówień na takie cacka, a to oznacza małą produkcję. W przyszłości firma planuje poszerzenie swojej oferty o unikalne egzemplarze luksusowych samochodów. Design nadwozia zdecydowanie przyciąga spojrzenia. Zmieniło się też wnętrze. Panele wewnętrzne zostały tak zaprojektowane, aby współgrały z wyglądem karoserii. Nie mogło tam też zabraknąć zielonych akcentów.

Tesla Model S Shooting Brake (fot. insideevs)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. insideevs)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. insideevs)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. insideevs)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. insideevs)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. insideevs)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. insideevs)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. insideevs)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. insideevs)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. insideevs)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. carscoops)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. carscoops)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. carscoops)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. carscoops)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. carscoops)
Tesla Model S Shooting Brake (fot. carscoops)

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

Na zakończenie propozycja w kolorze czerwonym. W przeciwieństwie do poprzednich aut, tym razem mamy do czynienia z samochodem przystępnym cenowo. Design jest prosty i elegancki. Pod maską nie jest też tak wściekle, jak może sugerować kolor nadwozia. Do wyboru silnik benzynowy o pojemności 1,6 l lub 2,1-litrowy motor wysokoprężny.

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake (fot. Auto Motor i Sport)
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake (fot. Auto Motor i Sport)
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake (fot. Auto Motor i Sport)
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake (fot. Auto Motor i Sport)
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake (fot. Auto Motor i Sport)
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake (fot. Auto Motor i Sport)

Który podoba się Wam najbardziej?

Źródło: Drivetribe

Komentarze