W salonach Toyoty można już składać zamówienia na nowego Hiluxa. Popularny Pick-up trafi do salonów na początku przyszłego roku.

W salonach japońskiego producenta można już składać zamówienia na nowego Hiluxa. Popularny pick-up trafi do salonów na początku przyszłego roku. Odświeżona wersja to już jego 8. generacja modelowa. Modernizacja wnosi bardziej prestiżowy wygląd, bogatsze wyposażenie i nowy, mocniejszy silnik 2.8 o lepszych osiągach. Nowością jest także najwyższa wersja wyposażenia Invincible.

Szeroka paleta jednostek napędowych, bogatsze standardowe wyposażenie we wszystkich wersjach oraz nowa flagowa wersja Invincible mają sprawić, że Hilux jeszcze bardziej umocni swoją pozycję na rynku terenowych pick-upów. Toyota Hilux od lat cieszy się bardzo dobrą renomą wśród polskich klientów za sprawą świetnych właściwości terenowych i użytkowych, trwałości i niezawodności oraz standardu wykończenia i wyposażenia na poziomie aut osobowych.

Nowy Hilux zachowuje znane dotychczas wersje wyposażenia DL, DLX, SR, SR5. Miejsce edycji limitowanej Dakar zajmuje nowa najwyższa wersja Invincible. W nowych specyfikacjach poszczególne wersje otrzymują bogatsze wyposażenie w standardzie. Hilux DLX zyskuje system Stop&Start, tempomat oraz kolorowy wyświetlacz między zegarami na tablicy rozdzielczej, a Hilux SR większy niż dotychczas, 8-calowy ekran dotykowy oraz systemy Android Auto™ i Apple CarPlay™. Hilux SR5 oferuje nawigację, przednie i tylne czujniki parkowania oraz aluminiowe nakładki progowe, a przednie i przeciwmgielne lampy LED zostają uzupełnione o światła LED także z tyłu.

Hilux Invincible

Nowy Hilux w najbogatszej wersji Invincible oraz 204-konnym silnikiem 2.8 i napędem 4×4 wyróżnia się m.in. elektryczną roletą przestrzeni ładunkowej, czarną sportową nakładką przestrzeni ładunkowej, podświetleniem drzwi clear blue i specjalną okleiną Invincible. Standardowo w tej wersji znajduje się także automatyczna klimatyzacja i skórzana tapicerka, hak holowniczy z 13-stykowym gniazdem elektrycznym, a także zestaw nagłośnienia klasy premium marki JBL z 9 głośnikami, który współpracuje z systemem multimedialnym z ekranem dotykowym 8’’, Apple CarPlay® i Android Auto™.

Warto podkreślić, że do wyposażenie standardowe Hiluxa już od środkowej wersji SR zawiera pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense 2. generacji, w którego skład wchodzą m.in. tempomat adaptacyjny oraz układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia z systemem wykrywania pieszych.

Hilux z silnikiem 2.8

Nowy, 4-cylindrowy silnik o pojemności 2.8 litra i mocy 204 KM to niezwykle dynamiczna, elastyczna jednostka o momencie obrotowym aż 500 Nm. Samochód z tym silnikiem przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10 s. Zużycie paliwa przy napędzie 4×4 wynosi od 9,2-11 l/100 km, w zależności od wyposażenia. Silnik można sparować ze skrzynią manualną lub automatyczną o 6 biegach. W ofercie dostępny jest także dotychczasowy, 150-konny silnik 2.4 w konfiguracji z napędem 4×2 lub 4×4 i z manualną lub automatyczną skrzynią 6-biegową.

Katalogowo Hilux dostępny jest od 94 000 zł netto (115 620 zł brutto), a w najwyższej wersji wyposażenia Invincible kosztuje 182 200 zł netto (224 106 zł brutto). Silnik 2.8 jest oferowany od wersji SR5 w konfiguracji 4×4 za kwotę od 146 700 zł netto (180 441 zł brutto).

Nowy Hilux trafi do salonów na początku przyszłego roku.

Komentarze