Volkswagen zmienia szaty. Niemiecki producent prezentuje nowe logo oraz przyszłą identyfikację wizualną marki.

Trzy i pół roku intensywnych zmian oraz wprowadzenie do oferty palety aut elektrycznych – producent z Wolfsburga zmienia oblicze.

Podczas trwającego Salonu Samochodowego we Frankfurcie Volkswagen po raz pierwszy zaprezentował nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Zmiany w Volkswagenie odzwierciedla wprowadzenie do oferty aut elektrycznych nowej generacji – rodziny modelowej ID. Do 2025 roku niemiecka marka planuje wprowadzić do oferty ponad 20 nowych modeli elektrycznych.

Nowa identyfikacja wizualna marki jest efektem przyjętej jesienią 2015 roku strategii „Transform 2025+”. Drugi etap tej strategii, zakłada intensywny rozwój pojazdów o napędzie elektrycznym, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń. Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmować będą także samochody dostawcze.

„Wielopłaszczyznowy rozwój marki powoduje, że „Nowy Volkswagen” zdecydował się podkreślić wagę swojego przeobrażania poprzez zaprezentowanie m.in. nowego logotypu. Zmieni się też sposób, w jaki będziemy komunikować się z klientami i wszyscy, którzy śledzą nasze działania marketingowe z pewnością dostrzegą te zmiany” – powiedział Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.

Źródło: vw-press.pl

Komentarze